Informacija

    herbas herbas

Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija

Teisinė forma: biudžetinė įstaiga
Įstaigos kodas: 290443410 
Vadovas: Lina Stancelienė, direktorė
Adresas: Baltijos pr. 53, LT-94125 Klaipėda
Tel: +370 667 43 211
El. pašto adresas: mazvydas@mazvydas19.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Socialiniai tinklai

Pamokų laikas

Pamokos šiuo metu nevyksta.
Pirmoji pamoka: 8.00–8.45 val.
Antroji pamoka: 8.55–9.40 val.
Trečioji pamoka: 9.50–10.35 val.
Ketvirtoji pamoka: 10.55–11.40 val.
Penktoji pamoka: 12.15–13.00 val.
Šeštoji pamoka: 13.10–13.55 val.
Septintoji pamoka: 14.05–14.50 val.
Aštuntoji pamoka: 15.00–15.45 val.

Inžinerijos ir STEAM darbų paroda

2023-2024 m. m. I pusmetis Martyno Mažvydo progimnazijos 1–8 klasių mokiniams buvo darbingas. Inžinerijos bei gamtos mokslų pamokose mokiniai, padedami mokytojų, intensyviai mąstė, tyrinėjo, projektavo bei sukūrė akį traukiančių darbelių, kurie buvo eksponuojami progimnazijos bendruomenei.

Data:2024-03-07

Apsilankymas STEAM centre

Balandžio 4 d. 4a klasės mokiniai (mokytoja Vilma B.) vyko į Telšių STEAM atviros prieigos centrą. Ten mokiniai aplankė STEAM centro erdves, atliko bandymus mokomosiose laboratorijose.
Gamtamokslinėje laboratorijoje atlikdami bandymą „Vandens tarša ir jos mažinimo būdai“ mokiniai sužinojo apie naftos teršalų išsiliejimo jūroje žalą ekosistemai ir žmonių sveikatai, susipažino su įvairiais teršalų valymo metodais ir patys praktiškai panaudodami pasirinktus sorbentus išvalė naftos produktus iš užteršto vandens.
Tiriamojo darbo „Kristalų mikropasaulis“ metu mokiniai sužinojo, kas yra kristalas, kur jo randama, mikroskopu tyrinėjo laboratorijoje užaugintų ir natūraliai augaluose susiformavusių medžiagų kristalus.
Mechatronikos-IT laboratorijoje mokiniams buvo pademonstruotas žaibo modelis, supažindinta su laboratorijoje vykdomomis veiklomis, o Skaitmeninėje laboratorijoje – su ten esančiomis mokymosi priemonėmis, lazeriu.
Mokiniams labai patiko išvyka į Telšių STEAM centrą. Dėkojame centro darbuotojams už įdomias veiklas ir draugišką priėmimą.

 
 
 
 
 
 

Data:2023-04-7

STEAM veikla 4a klasėje

Žiemą labai smagu žaisti sniegu, bet šiuo metu jo nėra... todėl 4a klasės mokiniai (mokytoja Vilma B.) sugalvojo sukurti žiemos nuotaiką ir per STEAM pamoką mokyklos laboratorijoje pasigaminti dirbtinio sniego bei juo pasidžiaugti.
Mokiniai gamino 3 rūšių sniegą: iš miltų ir aliejaus, iš skutimosi putų ir krakmolo, iš krakmolo ir aliejaus. Produktus svėrė svarstyklėmis, laboratorinių stiklinių pagalba matavo aliejaus kiekį. Kruopščiai rankomis sumaišę tam tikrą kiekį produktų pagamino dirbtinį sniegą, iš kurio lipdė sniego gniūžtes, besmegenius ir kt. Mokiniai palygino savo ir kitų klasės draugų pagamintą sniegą, užrašė jų savybes. Taip pat aptarė ir padarė išvadas, kuo dirbtinis sniegas panašus į tikrą, ir kuo skiriasi.
Taigi, jeigu kalendorinė žiema pašykštėjo sniego, jo galima pasigaminti. Dirbtinio sniego žaidimai yra beveik tokie pat linksmi, kaip natūralaus sniego!

 
 
 
 
 
 

Data:2023-01-25

Kalėdiniai nykštukai

Neformaliojo švietimo užsiėmimo „Keramikos studija“ metu 3-4 kl. mokiniai (mokytoja Rita R.) lipdė kalėdinį pasakų personažą Nykštuką.



 
 
 


Data:2022-12-29

STEAM veikla Aukščiausias statinys

3alfa klasės mokiniai kartu su mokytoja Vida B. technologijų ir inžinerijos pamokose aiškinosi, kas yra dangoraižiai, kaip jie atrodo. Mokiniai dalijosi įspūdžiais apie matytus dangoraižius, prisiminė geometrines erdvines figūras bei jų elementus ir kokias dalis turi namas.  Vaikai diskutavo, svarstė, lygino objektų aukštį, plotį ir ilgį. Po diskusijos dirbdami grupėse iš dantų krapštukų ir plastilino kūrė statinius. Išbandydami įvairius detalių jungimo būdus išsiaiškino, kaip pastatyti aukščiausią statinį, bandė suvokti pastatų konstrukciją, architektūros įvairovę. Ši veikla ugdė koncentraciją, kritinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą. Mokiniai mokėsi bendradarbiaudami susitarti ir rasti bendrus sprendimus. Darbai buvo eksponuoti klasėje - išrinktas aukščiausias statinys. Nugalėtojų grupė pasidalijo patirtimi, kaip jiems pavyko sukonstruoti aukščiausią statinį.



Data:2022-01-10

QATRATA konstruktoriai

3 alfa klasės mokiniai (mokytoja Vida Bartkienė) mokėsi skaičiuoti, ugdėsi kūrybiškumą, lavino atmintį bei rankų ir akių kordinaciją žaisdami su QATRATA konstruktoriais.


Data:2021-11-26

Statome konstruktorių

3alfa (mokytoja Vida B.) per inžinerijos pamoką statė statė ir pastatė, konstrukcijų dydžiais pasimatavo, nes tikslas buvo kuo auštesnį statinį sukonstruoti.







Data:2021-11-25

Kelionė po matematikos pasaulį

1alfa (mokytoja Žaneta N.) kelionė po matematikos pasaulį.
Jei dėsime tašką prie taško, nupiešime liniją. Jei linija neturi pradžios ir pabaigos, tai bus tiesė. Tiesę galima tęsti. Jei atkirpsime tiesės gabalėlį, bus atkarpa. Ją galima išmatuoti, nes ji turi pradžią ir pabaigą.







Data:2021-11-25

Steam projektas žaidimo aikštelė 2 alfa


Data:2021-03-21

[STEAM] Stiklainių dekoravimas

4 beta klasės mokiniai dekoravo stiklainius, vieni iš jų darėsi pieštukines, kiti žvakides, vazas... Naudojome klijus, vandenį, žirkles, servetėlės, sviestinį popierių, siūlus.


Rezultatai džiugino mokinius, jų tėvelius ir mokytoją J. Kasmauskaitę.


Data:2021-01-11



Pirmas| 1 2 3 |Paskutinis|