Spec pedagogas
Specialiosios pedagogės konsultuoja:
Specialioji
pedagogė Ramunė Butkė (1–4 kl.)
ramune.butke@mazvydoprogimnazija.lt
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pietų
pertrauka |
Pirmadienis |
8.00–14.40
|
11.40–12.10 |
Antradienis |
8.00–15.00
|
|
Trečiadienis |
8.00–14.00
|
|
Ketvirtadienis |
8.00–13.00
|
|
Penktadienis |
8.00–12.50
|
Specialioji pedagogė Lina Mineikienė (5–8 kl.)
telf. nr. +37046444263
lina.mineikiene@mazvydoprogimnazija.lt
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pietų
pertrauka |
Pirmadienis |
8.00–13.00
16.30–19.00 (nuotolinis) |
11.45–12.15 |
Antradienis |
8.00–15.00
16.30–19.00 (nuotolinis) |
11.45–12.15 |
Trečiadienis |
8.00–15.00
16.30–19.00 (nuotolinis) |
11.00 – 11.30 |
Ketvirtadienis |
8.00–13.00
16.00–18.30 (nuotolinis) |
10.35-11.05 |
Penktadienis |
8.00–15.00
17.45–19.00 (nuotolinis) |
11.45–12.15 |
Specialiosios pedagogės veikla:
1. Dalyvauja
vaiko kompleksiniame tyrime ir nustato sutrikimų pobūdį.
2. Atlieka
pedagoginį mokinių vertinimą, nustato žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį
ir jų atitiktį ugdymo programoms bei specialiuosius ugdymosi poreikius.
3. Teikia
specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems nežymių intelekto,
specifinių mokymosi, bendrųjų mokymosi sutrikimų, emocijų, elgesio,
sulėtėjusios raidos, lėtinių neurologinių, kompleksinių sutrikimų.
4. Veda
individualias, pogrupines, grupines specialiąsias pratybas pamokų metu. Padeda
specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti mokomąją medžiagą/ dalyvauja
pamokose, kurių metu padeda mokiniams įsisavinti naują medžiagą.
5. Konsultuoja
mokytojus, rengiant pritaikytas ar individualizuotas bendrąsias programas,
parenkant darbo su specialiųjų poreikių mokiniais mokymo būdus, metodus,
pataria mokytojams, kaip pritaikyti mokomąją medžiagą, mokymo priemones.
6. Konsultuoja
tėvus specialiojo ugdymo klausimais ir informuoja juos apie vaiko ugdymosi paž angą,
sunkumus, problemas, nurodo būdus, kaip padėti savo vaikui.
7. Stiprina
mokytojų, tėvų (globėjų) gebėjimus ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų
ugdymosi poreikių.
8. Formuoja
mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį apie specialiųjų ugdymosi poreikių
turinčius mokinius.
9. Bendradarbiauja
su kitais mokyklos ir pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
10. Tvarko
specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiosios pedagoginės pagalbos
teikimo dokumentus, rengia veiklos programą.
11. Tvarko
specialiųjų poreikių mokinių bylas.
12. Dirba mokyklos
Vaiko gerovės komisijoje.