Informacija

    herbas herbas

Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija

Teisinė forma: biudžetinė įstaiga
Įstaigos kodas: 290443410 
Vadovas: Lina Stancelienė, direktorė
Adresas: Baltijos pr. 53, LT-94125 Klaipėda
Tel: +370 667 43 211
El. pašto adresas: mazvydas@mazvydas19.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Socialiniai tinklai

Pamokų laikas

Pamokos šiuo metu nevyksta.
Pirmoji pamoka: 8.00–8.45 val.
Antroji pamoka: 8.55–9.40 val.
Trečioji pamoka: 9.50–10.35 val.
Ketvirtoji pamoka: 10.55–11.40 val.
Penktoji pamoka: 12.15–13.00 val.
Šeštoji pamoka: 13.10–13.55 val.
Septintoji pamoka: 14.05–14.50 val.
Aštuntoji pamoka: 15.00–15.45 val.

STEAM

STEAM savaitė





Stebėk, tyrinėk, atrask

Tokiu kvietimu šiandien (vasario 15 d.) mokyklos direktorius V. Dumčius pradėjo Klaipėdos miesto ir regiono pradinių klasių mokinių gamtamokslinę praktinę konferenciją. Šį kartą konferenciją vedė ir pranešimus skaitė pradinių klasių mokiniai, o jų mokytojai už juos "sirgo". Viso buvo 16 pranešimų. Dalyviai atvyko iš Klaipėdos "Smeltės", Prano Mašioto, "Versmės", Tauralaukio, "Gabijos" progimnazijų, mokyklos darželio "Varpelis", Kretingos Marijono Daujoto pagrindinės mokyklos, Tauragės Martyno Mažvydo progimnazijos.

Kad labai pranešėjai nesijaudintų, konferencijos pradžioje juos linksmino mūsų progimnazijos dainininkai iš grupės "Lašelis". Direktorius pristatė filmą, apie inžinerinių klasių mokinių sukonstruotus ir suprogramuotus robotukus.

Pirmasis konferencijos dalyvis pagamino rūką. Susidomėję klausytojai subėgo jį "paglostyti".

Dalyvių mintys po konferencijos:

"Konferencija puikiai pavykusi. Daug emocijų, puikiai išlaikytas visų dėmesys, įdomios temos";

"Labiausiai patiko eksperimentai, kurie nereikalauja laboratorinių sąlygų ir specialių priemonių";

"Pamatėme gerų bandymų, kuriuos norėsime pabandyti atlikti klasėje! Džiaugėmės šauniais mokiniais";

"Nepraraskite entuziazmo tyrinėti ir tirti, dalintis, susipažinti...".

Dėkojame mūsų mokyklos mokytojoms R. Bytautei, V. Šiuparienei ir D. Blagnytei už konferencijos organizavimą.



Ugdymo plėtotė centro organizuotų vasaros kursų "Mokymasis tyrinėjant" dalyviai svečiavosi mūsų mokykloje

2016 m. birželio 21 dieną pas mus svečiavosi 36 pradinių klasių ir  28 STEAM Lietuvos mokytojų. Mokyklos direktorius V. Dumčius, pradinių klasių mokytojos V. Bartkienė, V. Bočkuvienė, R. Bytautė, geografijos mokytoja I. Mačiulaitienė, Fizikos mokytoja V. Černiauskienė, biologijos mokytoja Ž. Stankutė, technologijų mokytojas A. Česnelis pristatė mokykloje vykdomą praktinę tiriamąją veiklą. R. Bytautė pristatė ir pasiūlė patiems išbandyti įvairius bandymus, tyrinėjimus.




Mokinių kūrybinių darbų paroda - konkursas "Iš naujo atgimę - 2016"

Š. m. balandžio 18 - 24 dienomis Klaipėdos "Gabijos" progimnazijoje vyko miesto mokinių kūrybinių darbų paroda - konkursas "Iš naujo atgimę - 2016". Konkurse dalyvavo ir mūsų mokyklos moksleiviai. Geriausiai sekėsi 7c klasės mokiniams Danui Bendžiui ir Dylan Petreikiui. Jie savo darbais "Pagaliau pavasaris", bei "Driežiukas" užėmė antrąją vietą mieste.
Mokytojas Audrius Česnelis



Gamtamokslinių gebėjimų konkursas "Gamtos pažinimo taku"



Mokiniai dalyvavo mokytojos Živilės Stankutės organizuotame gamtamokslinių gebėjimų konkurse "Gamtos pažinimo taku", kuris vyko moksleivių saviraiškos centre. 7-8 kl. mokinių komanda pasirodė puikiai ir užėmė 2 vietą. Apdovanoti nominacija už puikius pasiekimus. Komandai vadovavo mokytoja Ž. Stankutė.



Atvyko nariuotakojų ekspozicija į mūsų mokyklą


Balandžio 20 d. aktų salėje svečiavosi: vorai paukštėdos, šimtakojai, skorpionai, gyvalazdė, tarakonai ir kiti vabalai.

 Drąsiausi mokiniai galėjo rankose palaikyti tarakoną.


Praktinė-tiriamoji veikla 2016 m.

Šiais mokslo metais praktinė-tiriamoji veikla vyko vasario – balandžio mėnesiais. Rudenį mokytojai dalykininkai rašė programas, jas reklamavo mokiniams per savo dalykų pamokas. 5-8 klasių mokiniai buvo suskirstyti į mišrias grupes pagal jų parašytus motyvacinius laiškus.

5 dienas mokiniai tyrinėjo, atliko bandymus, keliavo, dalyvavo įvairiuose edukaciniuose renginiuose, treniravosi. Šeštą dieną – pristatė savo veiklų rezultatus, padarytas išvadas mokyklos bendruomenei.

Pristatymus stebėjo svečias - Palangos Vlado Jurgučio pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui S. Paulikienė. Ši mokykla, kaip ir mūsų, priklauso STEAM mokyklų tinklui. Viešnia pasidžiaugė mūsų mokinių atliktais darbais ir drąsa pristatant rezultatus.

5-8 klasių mokinių pristatymai

Fizikos ir chemijos mokytojų grupė lankėsi AB „Klaipėdos vanduo“ laboratorijoje. Stebėjo kaip tiriamas vanduo, sužinojo, kad Klaipėdoje vandentiekio vanduo tikrai tinkamas maistui gaminti. Mokiniai atliko įvairius bandymus ir tyrimus. Piešė ant vandens, sužinojo, kaip nustatyti kiaušinio amžių.


Sportininkų grupė lankėsi baseine. Mokyklos sporto salėje atliko įvairius jėgos, ištvermės pratimus. Merginų grupė lankėsi laipiojimo uolomis klube „Scala Dream“. Aerobikos trenerė vedė Pilateso treniruotę. Mergaitės sužinojo, kodėl verta lankyti Pilateso treniruotes. Taip pat apsilankė baseine. Pačios surengė estafečių varžybas.


Tikybos grupė aiškinosi simbolių reikšmes, kodavo žodžius. Svečiavosi šv. Brunono Kverfurtiečio  bažnyčioje, bendravo su kunigu, sužinojo, kaip vadinasi liturginiai rūbai ir kiti bažnytinėms apeigoms naudojami daiktai. Išsiaiškino, kas yra liturginiai šokiai. Patys sukūrė ir sušoko liturginį šokį pristatymo metu. Buvo labai jautru.

Anglų kalbos grupė sulaukė svečio iš  Delfinariumo. Jis papasakojo visą tiesą apie protinguosius delfinus. Mokiniai lankėsi gyvūnų prieglaudoje „Būk mano draugas“. Nunešė gyvūnėliams lauktuvių. Apsilankė iškamšų muziejuje „Gamtos perlas“. Grįžę į klasę surengė debatus „Ar gerai yra zoo sodai?“.


Kita anglų kalbos grupė svečiavosi Klaipėdos apskrities viešojoje I. Simonaitytės bibliotekoje. Su gide vaikščiojo po Klaipėdos senamiestį, šnibždėjo norus peliukui į ausį, žiūrėjo katinui inteligentui į veidą, aplankė Pilies muziejų. Tenai mokiniai gamino antspaudus. Grįžę į klasę mokiniai patys kūrė ekskursijų maršrutus, ruošė kalbas.

Trečia grupė lankėsi S. Jokužio spaustuvėje. Pamatė, kaip atsiranda pratybos. Po to mokiniai naudodamiesi įvairiomis programomis redagavo savo darytas nuotraukas, kūrė plakatus.

Dar viena anglistų grupė kūrė lankstinukus „Kaip gudriau apsipirkti“. Lankėsi prekybos centruose, tyrinėjo prekių išdėstymą lentynose. Pastebėjo, kad brangiausios prekės išdėstytos akių lygyje. Taip pat svečiavosi organizacijoje „Maisto bankas“. Kai kurie mokiniai panoro tapti savanoriais. Interviu iš lankytojų ir darbuotojų ėmė anglų kalba. Mokiniai pateikė pasiūlymus, kaip taupyti, pageidavo, kad mokykloje galėtų atsirasti taromatas.


Etikos grupė prisimatavo savanorystė batus.


Matematikos grupė lankėsi banke. Sužinojo visas taupymo galimybes. Mokiniai sugalvojo svajonę, kuriai taupys pinigėlius. Skaičiavo, kiek laiko turės taupyti, apgalvojo taupymo būdus. Nuspręsta taupyti perkant maisto prekes. Mokiniai lankėsi prekybos centruose ir skaičiavo, analizavo, kokios nuolaidos taikomos, ar visuomet jos yra teisingos. Daugumai pavyko „sutaupyti“.

Kita matematikų grupė atliko tyrimą „Kuri gatvė Klaipėdoje judriausia?“. Skaičiavo skirtingose gatvėse pravažiuojančias mašinas, suvedė duomenis į lenteles ir nubraižė diagramas. Kai kurie apklausė praeivius. Išvados: Šilutės plentas – judriausia gatvė, daugiausiai pravažiavo pilkos spalvos automobilių.


Muzikantų grupė atliko tyrimą „Bilietų kainos į renginius skirtingose vietose “. Lankėsi E. Balsio menų gimnazijoje – stebėjo muzikos pamoką, Klaipėdos muzikiniame teatre – solistų ir baleto artistų repeticijas. Mokiniai sužinojo, kur gyvena muzika. Klasėje mokėsi rankų šokio.


Lietuvių kalbos grupė atliko tyrimą apie tai, kokius žargonus mokiniai vartoja dažniausiai, kaip jų išvengti, kokiais žodžiais pakeisti. Kita grupė su žargonais kūrė komiksus, vaidino etiudus. Pristatymo metu visi sužinojome, kad moteris nesėdi ant biuletenio – ji turi nedarbingumo lapelį.

Dar viena lituanistų grupė inscenizavo H. Ch. Anderseno pasaką „Mergaitė su degtukais“, sukūrė kitą inscenizaciją „Ar lengva palaužti jauną žmogų šiomis dienomis“. Pristatymo metu mokiniai suvaidino abi inscenizacijas.

Prancūzų kalbos grupė aplankė visas Klaipėdos gimnazijas, kuriose mokiniai galės tęsti prancūzų kalbos mokymąsi. Pristatė gimnazijas, kuriose yra EMILE klasės. Išsiaiškino, kad Aukuro gimnazijoje EMILE klasėms dėsto istorijos mokytoja, o Klaipėdos Licėjuje – geografijos mokytoja.


Dailės grupė svečiavosi V. Karčiausko galerijoje „Pėda“. Patys mokiniai išbandė aborigenų meną. Piešė 3D piešinius. O mokyklos klasėje mokyklos direktorius mokė kaligrafijos meno.


Biologijos grupė tyrė nitratų ir nitritų kiekį mokyklos valgykloje parduodamuose vaisiuose ir daržovėse. Tyrimus atliko AB „Klaipėdos vanduo“ ir turizmo mokyklos laboratorijose. Pasirodo, kad sveikiausia valgyti  svogūnus ir sausainius, kuriuos išsikepė patys.


Geografijos grupė atliko meteorologinius stebėjimus: nustatė vėjo kryptį, matavo oro temperatūrą, nustatė azimutą, pasaulio kryptį, debesuotumą. Lankėsi Klaipėdos meteorologijos stotyje, stebėjo, kaip nustatomas kritulių kiekis. Mokiniai braižė „Vėjo rožes“, sudarė sinoptinį žemėlapį.

Su Robotais dirbo net dvi grupės. Viena grupė kūrė įvairius modelius su Lego robotukais, kita grupė su MINDSTORMS ir VEX robotais. Statė konstrukcijas iš makaronų ir tikrino, kokį svorį jos išlaikys. Pasirodo, kad makaronai - tvirta statybinė medžiaga. Po pristatymo suorganizavo norintiems robotų sumo turnyrą.

 

 Pradinių klasių mokinių pristatymai

Pradinių klasių mokiniai dirbo su savo mokytoja ir į grupes nebuvo skirstomi.

1a klasės mokiniai per tiriamąją veiklą, t.y. atlikdami įvairius tyrimus, stebėjimus sužinojo, kokie medžiai auga mokyklos kieme, išmoko išmatuoti medžių kamienų storį, apskaičiuoti, kiek medžiui metų. Parengė piešinių ir darbelių parodą „Mano medis“. Sukūrė taisykles „Medelio prašymas“.


1b klasės mokiniai diskutavo apie gamtos saugojimą, atliekų rūšiavimą, stebėjo DVD filmuką „Mokykimės rūšiuoti“, jį aptarė. Vyko prie atliekų rūšiavimo konteinerių ir ten mokėsi rūšiuoti savo atsineštas atliekas. Kūrė knygą „Mes rūšiuojam!“, ją padovanojo mokyklos bibliotekai.

Suteikė tėveliams informacijos apie atliekų tvarkymą, paruošė lankstinuką „Saugok gamtą – rūšiuok atsakingai“.

Skaitė elektroninę knygelę „Nepaprasta šluotos kelionė“, ją aptarė, atliko užduotis atliekų tvarkymo klausimais. Surengė tėvelių ir vaikų darbelių parodėlę iš buitinių atliekų  „Gimiau antrą kartą“, nuotraukų parodėlę „Kaip mes rūšiuojam namuose“.

Vyko į UAB „Specialusis autotransportas“ atliekų rūšiavimo aikštelę ir į Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centrą.

Kūrė paveikslus iš kamštelių, žaidė žaidimus su kamšteliais.

Apibendrino sukauptą medžiagą, piešė piešinukus, užrašė savo mintis, jas pristatė mokyklos draugams.


1c klasės mokiniai susipažino su dantuko sandara. Žiūrėjo  filmuką “ Kariesiukas ir  Bakteriukas ”ir sužinojo, kodėl genda dantukai. Atliko tyrimą su tikru dantuku ir gėrimu „Coca-cola“.   Stebėjo, kaip keičiasi dantukas pamerktas į „Coca-cola“ skystį. Mokėsi gerai išsivalyti dantis. Mokyklos visuomenės sveikatos specialistė papasakojo ir parodė, kaip teisingai valomi dantys, supažindino, kokie dantų šepetukai ir pasta tinka mūsų dantukams. Atliko tyrimą “Ar teisingai išsivaliau dantis?”: išsivalę dantis sukramtė mėlyną tabletę. Taip pastebėjo, kad ne visiems pavyko gerai išsivalyti dantis. Išklausę  “ Dantuko Kapliuko istorijos” sužinojo, kad pieniniai dantukai vadinami pieniniais, nes yra balti kaip pienas. Dirbdami grupėse atliko sveikos mitybos koliažus “Sveikas dantukas” ir “Gendantis dantukas”. Pristatymo metu pasipuošė savo sukurtomis karūnomis ir padainavo dainelę “Dvi minutės”.


1d klasės mokinių praktinės - tiriamosios veiklos tema byvo ,,Puodininkystė". Analizavo užduotis, žiūrėjo informacinį filmą. Lipdė molinį žaisliuką - katinėlį, piešė ir dekoravo ąsočius, atsakė į pateiktus klausimus. Pempininkų vaikų bibliotekoje rinko informaciją, inscenizavo pasaką, minė mįsles... Keramikos studijoje ,,Žiezdrė" apžiūrėjo dirbinių parodą, gamino pieštukinę, žvakidę, praktiškai pabandė žiesti ant rato. Dalyvavome viktorinoje ,,Molinukų akademija". Įgijo naujų ir įdomių žinių, patyrė daug smagių akimirkų.


2a klasės mokiniai susipažino su didžiausia mitybos piramidės dalimi – grūdiniais  produktais, kuriuos reikia valgyti daug kartų per dieną. Kadangi duona yra svarbiausias grūdinis produktas, lankėsi Mažosios Lietuvos istorijos muziejuje, kuriame mums papasakojo apie duonos kepimą.

Sužinojo, kad daug saldumynų yra nesveika žmogaus organizmui, taip pat sužinojo, kad  galima juos pakeisti įvairiais džiovintais vaisiais, riešutais, jei norisi ko nors saldaus. Ragavo įvairius saldžius produktus.

Lankėsi Klaipėdos visuomenės sveikatos biure. Ten pamatė mitybos piramidę, kurioje esantys maisto produktai buvo labai panašūs į tikrus, bet jie buvo pagaminti iš specialaus plastiko. Biuro darbuotojos surengė „Protų mūšį“. Reikėjo atsakyti į daug įvairių klausimų apie sveikus ir nesveikus produktus, vitaminus, maistą. Mūšį laimėjo komanda „Maisto skydas“. Vaikai buvo apdovanoti prizais. 

2b klasės mokiniai kūrė kryžiažodį, minė mįsles, kūrė patys rūbus, šoko lietuvių liaudies žaidimą  „Šiaudų batai”.

2c klasės mokiniai skaitė ir inscenizavo pasaką „Pagrandukas“.  Sudarė  patarlių, priežodžių ir mįslių aplanką. Žiūrėjo ir aptarė filmuką „Kaip vilkas užsimanė duonos išsikepti“. Iliustravo patarles ir priežodžius apie duoną. Pristatė žinomas duonos rūšis. Suklijavo plakatą iš įvairių reklamų su duonos gaminiais. Skaitė ir rašė „Duonos priesaką“.  Vyko į Mažosios Lietuvos istorijos muziejų. Dalyvavome edukaciniame užsiėmime  „Duonos kelias“.  Šio edukacinio užsiėmimo metu klausėsi pasakojimo apie rugių sėjos, javų kirtimo, rišimo ir kūlimo, grūdų valymo ir malimo bei duonos kepimo procesus, pamatė visus senuosius Klaipėdos krašto darbo įrankius, naudotus duonos ruošimui. Patys mėgino grūsti grūdus, smulkinti juos piesta, susipažino su atskiromis javų rūšimis bei atliko pateiktas įdomias užduotis.  Edukacinio užsiėmimo metu kepė ir ragavo duoną. Skaitė ir mokėsi eilėraščius apie duoną.


2s klasės mokiniai vyko į Lengvosios atletikos mokyklą. Tenai atliko įvairius pratimus, mokėsi šuolio į tolį įsibėgėjus technikos, bėgimo iš žemo starto technikos, išbandė bėgimą per barjerus, sužinojo, kas yra startinės kaladėlės. Pegaso knygyne domėjosi apie žmogaus kūno sandarą. Visuomenės sveikatos specialistė Vaiva Povilionienė papasakojo apie užkrečiamųjų ligų sukėlėjus, išmokė taisyklingai plauti rankas.


3b klasės mokiniai išmoko nustatyti medžio amžių pagal rieves. Išmoko nustatyti pasaulio šalis pagal medžių šakas ir ant kamieno augančias kerpes ir samanas. Sužinojo, kad spygliuočių sėklos slepiasi kankorėžiuose, o sėklas išnešioja vėjas ir paukščiai. Ąžuolo giles kėkštas slepia po samanomis žiemai, bet kėkšto atmintis labai trumpa, todėl jis nebeprisimena, kur paslėpė. Taip iš paslėptų gilių pavasarį išauga ąžuoliukai.


3c klasės mokiniai sužinojo, kokie maisto produktai naudingi ir kokie nereikalingi sveikatai, kokių vitaminų ir kitų naudingų elementų yra vaisiuose ir daržovėse. Kūrė receptų knygą, lankėsi sporto klube „Apelsinas“, žiūrėjo ir aptarė filmą „Vanduo – gyvybės šaltinis“. Pildė anketą „Ką darau savo sveikatos labui ir kaip man sekasi“.


3d ir 4c klasės mokiniai per praktinę - tiriamąja veiklą tęsė rudenį pradėtą Šviečiamosios gyvulininkystės programą.

Pirmą dieną, žiūrėdami  ir analizuodami  Šviečiamosios gyvulininkystės programos parengtą  filmuotą metodinę medžiagą  apie ūkyje auginamus gyvūnus  bei  atlikdami  praktines užduotis pratybose  „Augink, rūpinkis, mylėk“,  teoriškai susipažino su Lietuvoje paplitusiomis tradicinėmis gyvulininkystės šakomis: pienine ir mėsine galvijininkyste, kiaulininkyste, paukštininkyste, arklininkyste, avininkyste, ožkininkyste, kailine žvėrininkyste, triušininkyste ir bitininkyste, jų produktais bei  gyvulininkystės specialistų rengimu, darbo šioje srityje galimybėmis.

Kitas dienas  vyko gyvai  susipažinti su gyvulininkyste į  Vaido Purmalio Tūbausių triušyną, į Vilkyčių paukštyną ir  į Klaipėdos zoologijos sodą.  Dalyvavo viktorinoje „Gyvulininkystė ir aš“.

Sužinojo, kokią naudą žmonėms duoda gyvuliai, kaip jie yra prižiūrimi, kaip atkeliauja maistas ant mūsų stalo ir kokios svarbios, reikalingos ir įdomios  yra gyvulininkystės ir žemės ūkio specialybės.


4b klasės mokiniai veiklos metu buvo nuvykę į Ventės rago ornitologinę stotį Šilutės rajone. Ornitologas V. Jusius papasakojo apie  paukščių žiedavimą ir migraciją. Vaikai sužinojo, kokių daugiausiai  paukščių Lietuvoje. Buvo galimybė stebėti, kaip žieduojami paukščiai.  Veiklos metu gamino paukšteliams lesyklėles-kankorėžius. Per tiriamąją veiklą taip pat lavino savo kūrybinius gebėjimus: gamino paukštelius iš siūlų, karpė, piešė, kūrė eilėraščius, rašinius.


Nuotraukų rasite Renginių galerijoje - Praktinės-tiriamosios veiklos rezultatų pristatymai 2016 .


Įvyko susitikimas-praktinis seminaras „STEAM ateina į mokyklą“

(2016-02-04)

Ugdymo plėtotės centras, įgyvendindamas tarptautinius Europos Komisijos Mokymosi visą gyvenimą programos tarptautinius projektus MARCH ir SCIENTIX, vasario 4 d. Vilniaus jėzuitų gimnazijoje organizavo susitikimą-praktinį seminarą „STEAM ateina į mokyklą“. Renginys skirtas STEAM mokyklų tinklo nariams. Jo tikslas – skatinti juos dalytis gerąja STEAM ugdymo patirtimi ir sudaryti sąlygas diskusijai apie STEM ugdymo veiksmų plano įgyvendinimo pažangą mokyklose.

Susitikime-praktiniame seminare dalyvavo pedagogai ir mokyklų administracija iš 15 ugdymo įstaigų: Alytaus Jotvingių gimnazijos, Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos, Juodšilių „Šilo“ gimnazijos, Kauno jėzuitų gimnazijos, Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos-daugiafunkcio centro, Kauno Simono Daukanto progimnazijos, Kauno šv. Pranciškaus gimnazijos, Kauno technologijos universiteto Inžinerijos licėjaus, Kėdainių šviesiosios gimnazijos, Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazijos, Palangos Vlado Jurgučio pagrindinės mokyklos, Panevėžio Juozo Balčikonio gimnazijos, Vilniaus Antakalnio gimnazijos, Vilniaus inžinerijos licėjaus, Vilniaus licėjaus, Vilniaus Mykolo Biržiškos gimnazijos.

Susitikimo metu STEAM mokyklų tinklo atstovai pristatė ir savo gerąsias ugdomųjų renginių patirtis, integruotų pamokų, projektų bei integruotų dienų įgyvendinimą. Dalijosi bendradarbiavimo su mokslo institucijomis ir verslu patirtimi bei įžvalgomis apie STEM ugdymo veiksmų plano įgyvendinimo pažangą.

 Mūsų mokyklos pristatymas.


Klaipėdos universiteto darbuotojai ir studentai pristatė eletrobusą.


Klaipėdiečių mokslininkų ir inžinierių komanda, pasitelkusi pagalbon užsienio specialistus, priartėjo prie savo dvejus siekto tikslo – sukurti elektra varomo miesto autobuso prototipą, kurio pagrindu ateityje gali būti gaminami serijiniai elektrobusai.

Autobusas atvažiavo į mokyklos kiemą. Visi norintys mokiniai galėjo apžiūrėti eletrobusą iš lauko ir iš vidaus. Atvykę studentai mielai atsakinėjo į mokinių klausimus. Taip pat pristatė savo gamintą droną. Papasakojo, kad jie naudojami ne tik filmuoti ir fotografuoti, bet ir daiktus gali pernešti.