Informacija

    herbas herbas

Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija

Teisinė forma: biudžetinė įstaiga
Įstaigos kodas: 290443410 
Vadovas: Lina Stancelienė, direktorė
Adresas: Baltijos pr. 53, LT-94125 Klaipėda
Tel: +370 667 43 211
El. pašto adresas: mazvydas@mazvydas19.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Socialiniai tinklai

Pamokų laikas

Pamokos šiuo metu nevyksta.
Pirmoji pamoka: 8.00–8.45 val.
Antroji pamoka: 8.55–9.40 val.
Trečioji pamoka: 9.50–10.35 val.
Ketvirtoji pamoka: 10.55–11.40 val.
Penktoji pamoka: 12.15–13.00 val.
Šeštoji pamoka: 13.10–13.55 val.
Septintoji pamoka: 14.05–14.50 val.
Aštuntoji pamoka: 15.00–15.45 val.

MARCH


Paskutinė MARCH projekto diena


Gruodžio 13 d. Ugdymo plėtotės centre (toliau – UPC) vyko baigiamasis projekto MARCH (angl. Make Science Real in Schools) renginys. Apibendrinti projekto rezultatus ir išskirti kompetencijų ugdymo aspektus bei pasitarti dėl tolesnių veiklų susirinko atstovai iš net 13 projekte dalyvavusių mokyklų: Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjaus, Vilniaus Salininkų gimnazijos, Šiaulių „Romuvos“ gimnazijos, Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazijos, Vilniaus licėjaus, Riešės gimnazijos, Kauno Simono Daukanto progimnazijos, Kauno „Vyturio“ gimnazijos, Kauno Maironio universitetinės gimnazijos, Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos-daugiafunkcio centro, Juodšilių „Šilo“ gimnazijos, Šiaulių Didždvario gimnazijos, Vilniaus Joachimo Lelevelio inžinerijos mokyklos. Susipažinti su projekto rezultatais taip pat atvyko atstovės iš Švietimo ir mokslo ministerijos.

Visą straipsnį skaitykite čia.


MARCH projekto gerosios patirties išbandymas.


Rugsėjo mėnesį aštuntų klasių mokiniai integruotų pamokų metu vykdė projektą "Žaidžiu rimtai". Šis projektas gimė išbandant Bulgarijos gerąją patirtį "IT naudojimas mokantis gamtamoksliniame ugdyme" (tarptautinis projektas MARCH).


Projektinio darbo tikslai:

  • Mokomasi bendradarbiauti, bendrauti, dirbti grupėmis;
  • Modelio duomenų lyginimas ir analizavimas;
  • Teorines žinias pritaikyti konstruojant, modeliuojant;
  • Sukurtus modelius panaudoti mokantis fizikos teorijos;
  • Mokiniai turi galimybę pajusti darbo malonumą.

Technologijų pamokos.


Darbo tikslas: sukonstruoti riedmobilį iš detalių, varžtų, veržlių, poveržlių. Pagaminti riedmobiliui pakilimo trasą (estakadą). Sukonstruotas riedmobilis turi užvažiuoti kuo aukščiau ant pakilimo trasos taško ir nuvažiuoti nuo jo kuo toliau.

Eiga: mokiniai konstruodami riedmobilius turi numatyti, apskaičiuoti jų svorį, aukštį, ilgį, kad jis įveiktų kliūčių trasą ir surinktų kuo daugiau įskaitinių taškų.

Mokiniai dirba grupėse po du. Pagaminus riedmobilį, vyksta varžybos. Galutiniame etape mokiniai turi „Sketchup“ projektavimo programa nubraižyti savo modelio brėžinį (t.y. kompiuteriu padaryti savo modelio grafinį vaizdą).


Mokiniai surengė varžybas ir išbandė savo sukonstruotus automobilius riedžio trasoje. Per šešis bandymus mokinių komandos turėjo surinkti kuo daugiau taškų.



Informacinių technologijų pamokos.


Aštuntokai konstravo Lego robotus. Juos programavo, suprato kaip juos valdyti. Robotus pritaikė įvairiuose fizikos pamokose, atliko įvairius inžinerinius bandymus. Mokiniai padedami mokytojos sukūrė filmą.


Sukurtų modeliukų pagalba aštuntokai fizikos pamokose galėjo:                                                                                                                      

  • vaizdžiai parodyti naudingųjų mechanizmų (svertų, skridinių, nuožulnių plokštumų) praktinį taikymą kasdieninėje veikloje;                                                                                                                                        
  • pademonstruoti judėjimą apskritimu;                                                                                                                                       
  • stebint svyravimus, nustatyti periodą ir dažnį, palyginti laisvuosius ir priverstinius svyravimus;                      
  • įtvirtinti greičio skaičiavimo įgūdžius , kai keičiama sukonstruotų mašinų judėjimo  sparta;                                             
  • parodyti, kaip veikiant tai pačiai jėgai, suteikiamas skirtingas pagreitis skirtingų masių kūnams;
  • aiškinant iliustruoti laivų plūduriavimo sąlygą.

Riedmobilio ir Lego robotukų konstravimo praktika leidžia patirti atradimo džiaugsmą.

Projektą organizavo ir vykdė mokytojų komanda:

Lina Stancelienė direktoriaus pavaduotoja ugdymui,

Lina Butkutė, informacinės technologijos,

Vida Černiauskienė, fizika,

Živilė Stankutė, gamta, biologija,

Audrius Česnelis, technologijos.