Informacija

    herbas herbas

Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija

Teisinė forma: biudžetinė įstaiga
Įstaigos kodas: 290443410 
Vadovas: Lina Stancelienė, direktorė
Adresas: Baltijos pr. 53, LT-94125 Klaipėda
Tel: +370 667 43 211
El. pašto adresas: mazvydas@mazvydas19.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Socialiniai tinklai

Pamokų laikas

Dabar vyksta 7 pamoka.
Pirmoji pamoka: 8.00–8.45 val.
Antroji pamoka: 8.55–9.40 val.
Trečioji pamoka: 9.50–10.35 val.
Ketvirtoji pamoka: 10.55–11.40 val.
Penktoji pamoka: 12.15–13.00 val.
Šeštoji pamoka: 13.10–13.55 val.
Septintoji pamoka: 14.05–14.50 val.
Aštuntoji pamoka: 15.00–15.45 val.

Inžinerijos ir STEAM darbų paroda

2023-2024 m. m. I pusmetis Martyno Mažvydo progimnazijos 1–8 klasių mokiniams buvo darbingas. Inžinerijos bei gamtos mokslų pamokose mokiniai, padedami mokytojų, intensyviai mąstė, tyrinėjo, projektavo bei sukūrė akį traukiančių darbelių, kurie buvo eksponuojami progimnazijos bendruomenei.

Data:2024-03-07

8beta klasės I grupės "Fontanai" (mokytojas ekspertas A. Česnelis)

Data:2023-12-8

Goldbergo mašina

Balandžio 20 d. Klaipėdos moksleivių saviraiškos centre įvyko regioninė atranka į nacionalinį jaunųjų inžinierių čempionato finalą. Progimnazijai atstovavo dviejų mokytojų paruoštos dvi mokinių komandos: technologijų ir inžinerijos mokytojo Audriaus Č. komanda „Mažvydo inžinieriai“ (Eglė A., Milena B. iš 8alfa, ir Domas B., Vakaris G., Augustas S. iš 8beta) ir technologijų ir inžinerijos mokytojos Joalitos A. komanda „Galvok. kurk, įgyvendink“ (Aistė N., Agnė D., Evelina I., Gvidas T. ir Gvidas L. iš 7alfa).   

Didžiuojamės abiem mažvydiečių komandomis, kurios pasirodė puikiai ir laimėjo I ir II vietas!  

Lietuvos inžinerijos ir technologijų pramonės asociacija (LINPRA) kasmet organizuoja STEAM TEAM: jaunųjų inžinierių čempionatą. Jo metu, skirtingų amžiaus kategorijų komandos rungiasi dėl geriausiųjų jaunųjų inžinierių titulo. Komandos turi sukonstruoti unikalią Goldbergo mašiną. Goldbergo mašina – sudėtingas mechaninis įrenginys, sukurtas domino principu, kai vienas procesas paleidžia kitą. „Mažvydo inžinierių“ komanda, užėmusi I vietą, energingai ir įnirtingai pradės ruoštis nacionaliniam čempionato finalui, kuris vyks gegužės 23 d. Vilniuje

 
 
 

Data:2023-04-28

STEAM savaitė Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazijoje

STEAM ugdymas – integralus, mokinių gebėjimų pamokose įgyjamas žinias iš karto pritaikyti praktiškai ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste. Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija – viena iš 14 mokyklų visoje Lietuvoje, esančių STEAM mokyklų tinkle. Siekiant ugdyti mokinių problemų sprendimo ir kritinio mąstymo gebėjimus, mokykloje kovo 14-18 dienomis buvo organizuojamos integruotų pamokų ir veiklų ciklas ,,STEAM savaitė“.

Savaitės veiklos prasidėjo praktine užduotimi ,,Vėjo malūnas“, kai dviejų integruotų pamokų metu vėjo malūnai buvo piešiami, maketuojami, konstruojami ir net apdainuojami. Mokiniai, susipažinę su vėjo malūnų atsiradimo istorija, malūnų girnų tipais, ne tik piešė vėjo malūnus ant milimetrinio popieriaus ir kūrė trafaretus, bet ir pasitelkdami geometrines figūras juos konstravo. 1-8 klasių mokinių kūriniai buvo eksponuojami parodoje ,,Vėjo malūnas“.

1-4 klasių mokiniai turėjo galimybę tapti tikrais mokslininkais veikloje ,,Jaunasis tyrėjas“. Savarankiškai pasiruošę namuose, klasės draugams demonstravo bandymus (pvz., kaip citrinos pagalba uždegti lemputę) ir atliko įvairiausius tyrimus. Vyko įdomiausio bei labiausiai pavykusio bandymo rinkimai.

Viena diena pradinių klasių mokiniams buvo skirta loginio mąstymo lavinimui (veikla ,,Smegenų aerobika“). Pamokų ir pertraukų metu buvo žaidžiami  įvairiūs stalo žaidimai, vyko ,,kovos“ šachmatų, šaškių lentose, dėliojant tangramas, programavimo pradmenų semiamasi žaidžiant ,,Shottie Goo“. Ne tik žaidė, bet ir mokė vienas kitą žaidimų taisyklių, strategijų ir subtilybių. O kaip dar geriau išmoksi pats nei mokydamas kitą?

Mokykloje vykusioms popierinių lėktuvėlių varžyboms ,,Mažvydo skrydis 2022 m.“ 1-4 klasių mokiniai labai atsakingai ir rimtai ruošėsi. Varžybų metu buvo rungtyniaujama trijose lėktuvėlių kategorijose: originaliausio, toliausiai skrendančio ir ilgiausiai ore išsilaikusio. Visi dalyviai gavo padėkas, o nugalėtojai – diplomus ir taures.

Matematikos ir gamtos mokslų mokytojos pakvietė 6 klasių mokinius susirungti loginio mąstymo reikalaujančiose užduotyse viktorinos „Kurk, pažink, tyrinėk“ metu. Vienoje iš rungčių mokiniai iš spagečių ir lipnios juostelės turėjo sukonstruoti kuo aukštesnį bokštą, o iš laikraščių padaryti duotų matmenų tiltą, kuris išlaikytų mandariną. Koks įkvepiantis mokytojų kūrybiškumas!

Biologijos mokytoja Živilė M. 7 ir 8 klasių mokiniams organizavo itin įdomias ir žaismingas veiklas, kurių metu visoje mokykloje buvo galima užuosti ,,skanių“ ir saldžių kvapų gamą. Mokiniai nė neįtarė, kad veikloje ,,Švarios letenėlės“ turės galimybę susipažinti su muilo gamybos procesu ir jį gaminti, o ,,Saldi svajonė“ pakvietė mokinius išbandyti saldžios karamelės gaminimo procesą.

Matematikos, gamtos mokslai ne vienam mokiniui yra iššūkis. STEAM mokymasis kelia mokinių motyvaciją mokytis, padeda įgytas žinias pritaikyti praktiškai, suprasti jų naudą ir svarbą ateityje, renkantis profesiją ir savo gyvenimo kelią.

 

Data:2022-05-5

Robotų-konstruktorių varžybos

Lapkričio 25d. technologijų ir inžinerijos mokytojas Audrius Č. organizavo virtualias respublikines moksleivių Vex IQ robotų-konstruktorių varžybas, kurių metu, mokiniai demonstravo individualius programavimo gebėjimus.
Dalyviams iš anksto buvo pristatytos varžybų užduotys „Spiralė“ ir „Labirintas“, kurias mokiniai turėjo išanalizuoti be mokytojų pagalbos bei savarankiškai užprogramuoti. Varžybų metu mokiniai pristatė atliktus namų darbus.
Turnyre varžėsi Kauno J. ir P. Vileišių mokyklos, KTU inžinerijos licėjaus, Švenčionių raj. Švenčionėlių Karaliaus Mindaugo, Alytaus raj. Simno gimnazijų, Klaipėdos Gedminų ir mūsų progimnazijų komandos. Dėl taurių rungėsi 20 šalies komandų. 
I ir II vietas iškovojo mūsų komandos „A4“ (Domas L. iš 7alfa) ir „X Man“ (Jonas L. iš 4beta), III vietą, teisėjų sprendimu, iškovojo net trys komandos – Kauno inžinerijos licėjaus „VRMS“ (Vilius R., Mantas S.) bei „JBL“ (Vytas D.) ir Švenčionių raj. Švenčionėlių Karaliaus Mindaugo gimnazijos komanda „KAJ“ (Kajus U.)
Sveikiname laimėtojus ir dalyvius!









Data:2021-12-3

Usecubes mokyklos herbas

Per inžinerijos dalyko pamokas 5 beta klasės mokiniai (mokytojo Audrius Č. grupė) mokėsi dirbti  „Usecubes“ programa. Šioje programoje projektuojama dėliojant kubelius arba Lego detales. Tiesių linijų nubrėžti tiesiog neįmanoma. Dirbant šia programa, ugdomas mokinių loginis, kritinis mąstymas, daiktų formavimo erdvinis suvokimas, architektūriniai projektavimo įgūdžiai. Per trečią trimestrą moksleiviai kūrė įvairius personažus bei projektavo jau sukurtą mokyklos herbą. 

Data:2021-06-21

Mokinių projektai

Baigiantis mokslo metams 7–8 inžinerinių klasių mokiniai „Sketchup“ programa projektavo miesto, šalies, Europos žymius pastatus. Moksleiviai turėjo pagrįsti, kodėl pasirinko būtent tokius pastatus, apibūdinti inžinerinius sprendimus, statybos, projektavimo, konstravimo ypatumus, atlikti inžinerinius skaičiavimus. Mokinių  veiklai vadovavo inžinerijos mokytojas Audrius Č.

Data:2021-06-15

Robotų varžybos

Data:2021-05-10

Technologijos karantine. Kur link judėsime po jo?

"Kovo 17 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko Lietuvos technologijų mokytojų asociacijos ir Vilniaus Tech Respublikinė nuotolinė konferencija „Technologijos karantine. Kur link judėsime po jo?“. Konferencijoje mokytojas Audrius Česnelis skaitė pranešimą, kurio tema „Inžineriniai sprendimai technologijų pamokose“. Pranešimo metu pristatyta mūsų mokykloje vykdoma inžinerinė veikla."

Data:2021-04-19

Popierinės konstrukcijos

2021 m. vasario mėnesį 6-7 klasių mokiniai per technologijų pamokas gamino konstrukcijas iš popierinių vamzdelių. Mokiniai pieštuko pagalba suko vamzdelius, juos tvirtino klijais. Kad vamzdeliai gautųsi lygūs ir vienodo pločio, ugdytiniai turėjo pasirinkti (iškirpti) tinkamo dydžio popieriaus juosteles, jas matuoti, sukti  ir konstruoti savo pasirinktą dirbinį. Atlikti matavimo, konstravimo, įvairių jungimo būdų, dekoravimo, apdailos, maketavimo procesai. Tobulindami žinias ir įgūdžius projektavimo srityje, pagamintą objektą, mokiniai projektuos Sketchup projektavimo programa. Mokinius konsultavo ir mokė technologijų mokytojas A. Česnelis.

Data:2021-03-22



Pirmas| 1 2 3 4 |Paskutinis|