Informacija

    herbas herbas

Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija

Teisinė forma: biudžetinė įstaiga
Įstaigos kodas: 290443410 
Vadovas: Lina Stancelienė, direktorė
Adresas: Baltijos pr. 53, LT-94125 Klaipėda
Tel: +370 667 43 211
El. pašto adresas: mazvydas@mazvydas19.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Socialiniai tinklai

Pamokų laikas

Pamokos šiuo metu nevyksta.
Pirmoji pamoka: 8.00–8.45 val.
Antroji pamoka: 8.55–9.40 val.
Trečioji pamoka: 9.50–10.35 val.
Ketvirtoji pamoka: 10.55–11.40 val.
Penktoji pamoka: 12.15–13.00 val.
Šeštoji pamoka: 13.10–13.55 val.
Septintoji pamoka: 14.05–14.50 val.
Aštuntoji pamoka: 15.00–15.45 val.

Psichologas konsultuoja


  

Kiekvienas yra skirtingas – kiekvienas yra vertingas!

 

Psichologė Giedrė Paulauskienė

Savaitės dienos

Konsultacijų laikas 113 kab.

Pietų laikas

Pirmadienis


kontaktinis darbo laikas

7.45–11.30

12.00–15.00

nekontaktinis darbo laikas

15.00–19:30

 

 

11.30 – 12.00

Antradienis

kontaktinis darbo laikas

7.45–11.30

12.00–16.15

nekontaktinis darbo laikas

16.15–19.30

Trečiadienis

kontaktinis darbo laikas

7.45–11.30

12.00–15.00

nekontaktinis darbo laikas

15.00–19.30

Ketvirtadienis

kontaktinis darbo laikas

7.45–11.30

12.00–14.00

nekontaktinis darbo laikas

14.00–19.30

Penktadienis

kontaktinis darbo laikas

7.45–11.30

12.00–13.00

nekontaktinis darbo laikas

13.00–17.15

*Konsultacijos yra konfidencialios.

Kontaktai:

113 kab. 1 aukšte

„Tamo“ dienyne Psichologai → Giedrė Paulauskienė (rašykite žinutę su klausimu arba susitikimo laiko pasiūlymu).

Psichologinės pagalbos mokykloje paskirtis – rūpintis mokinių psichine sveikata ir tinkamų psichologinių ugdymo sąlygų sudarymu.

Psichologinė pagalba Mokykloje mokiniui teikiama, kai kreipiasi:

1. mokinys (savarankiškai);

2. mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai);

3. mokytojai, gavę mokinio tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;

4. Vaiko teisių apsaugos tarnyba.

Smurto ir patyčių atveju smurtavęs ir smurtą patyręs mokinys gauna psichologo konsultaciją (-as) per 5 darbo dienas, kai apie tai praneša mokytojas, mokinys, tėvas, pagalbos mokiniui specialistas.

Psichologo pagalba mokykloje gali būti teikiama pagal Mokyklos Vaiko gerovės komisijos posėdžio nutarimą.

Jeigu vaiko Klaipėdos m. Pedagoginės psichologinės tarnybos „Pažymoje dėl specialiojo ugdymosi ir švietimo pagalbos skyrimo“ rekomenduojama psichologo pagalba. Psichologo paslaugą vaikui tėvai gali rinktis bet kurioje miesto institucijoje, pvz.: Klaipėdos miesto pedagoginėje psichologinėje tarnyboje, Klaipėdos psichikos sveikatos centre, privačiai arba mokykloje, kurioje mokinasi vaikas.

Mokyklos psichologo veikla:
1) konsultavimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų nustatymas, darbas su mokiniu taikant psichologinio konsultavimo technikas, bendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais) ir mokytojais;
2) pirminis psichologinis įvertinimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų, galių ir sunkumų nustatymas, psichologinis mokinio įvertinimas atliekant pirminį specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;
3) psichologinis švietimas: mokinių, tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
4) psichologinių problemų prevencija: psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas (tyrimais), prevencinių priemonių bei programų rengimas ir įgyvendinimas.

 

Psichologinę pagalbą galite gauti telefonu (nemokama)

 

Psichologinės pagalbos tarnyba

Telefono numeris

Pastabos

Vaikų linija

116 111

Budi savanoriai konsultantai, profesionalai

I–VII 1100–2300

Jaunimo linija

8 800 28888

Budi savanoriai konsultantai

I–VII visą parą

Linija doverija (rusų kalba paaugliams ir jaunimui)

8 800 77277

Budi savanoriai moksleiviai

II–VI 1600–2000

Krizių įveikimo centras

8 640 51555 krizesiveikimas.lt

Suaugusiems ir paaugliams

I–V 1600–2000

VI 1200–1600

Tėvų linija

8 800 90012

I-V 900–1300 ir 1700–2100

Vilties linija (suaugusiems)

116 123

Budi savanoriai konsultantai, profesionalai

I–VII visą parą

Pagalbos moterims linija

8 800 66366

Budi savanoriai konsultantai, profesionalai

I–VII visą parą

Pagalbos vyrams linija „Nelik vienas“

8 604 11119

Budi savanoriai konsultantai, profesionalai

I–VII 1800–2100

 

Pagalba internetu (laiškais, pokalbiais internetu) (nemokama)

 

Psichologinės pagalbos tarnyba

Adresas

Pastabos

Vaikų linija (emocinė parama vaikams, paaugliams)

Rašyti

www.vaikulinija.lt

Atsako iškart arba per 2-3 darbo dienas

Jaunimo linija (emocinė parama jaunimui)

Rašyti

www.jaunimolinija.lt/laiskai

Atsako iškart arba per 2 darbo dienas

 

Informacijai


Kaip suprasti vaiko netinkamą elgesį


Kodėl vaikai nepaklūsta? Kartais gali atrodyti, kad jie tą daro sąmoningai, siekdami išvesti iš kantrybės ar įskaudinti. Tačiau elgesys yra ne kas kita, kaip dar viena komunikacijos forma. Net ir suaugusiems ne visada pavyksta tinkamai išreikšti savo poreikius, mintis, idėjas. Juolab vaikai, turėdami daug mažiau patirties ir įgūdžių komunikuoti, dažnai savo poreikius išreiškia tiesiog taip, kaip jiems gaunasi. Psichologijos daktaras Rudolfas Dreikursas daugiau nei prieš 100 metų pristatė vaikų netinkamo elgesio tikslų teoriją, kuri išlieka aktuali ir šiandien. Ši teorija gali padėti suaugusiems geriau suprasti vaikų poreikius, į kuriuos atsižvelgus atsiranda galimybė sukurti tvirtesnį ryšį ir savitarpio supratingumą.

Kitokie vaikai

Tampa tradicija kasmet kalbėti apie "kitokius vaikus", todėl mūsų mokiniai vis daugiau sužino ir apie autizmo spektro sutrikimą, kurio supratimui ir buvo skirtas balandžio mėnuo. Šiemet bandomąją praktiką mūsų progimnazijoje atlikę psichologijos studentai Denisa ir Stasys parengė informacinį stendą bei paskaitą vaikams apie tai, kaip pasaulį mato autizmo sutrikimą turintys žmonės, kurie taip pat yra mūsų bendruomenės dalis. Vaikai padarė išvadą, jog rūpintis ir gerbti reikia kiekvieną. 






Kviečiame tėvus

Kaip motyvuoti vaikus mokytis: praktiški patarimai tėvams

Pedagogai ir psichologai pastebi, kad dabartiniai vaikai vis ankstesniame amžiuje praranda norą eiti į mokyklą. Bet ar jų tėvai tikrai norėjo mokytis labiau? Galbūt jie tiesiog buvo labiau disciplinuoti ir lengviau valdomi? Šiandien labai griežtos disciplinos mokyklose nebeliko, tad ir mokymosi motyvacijos trūkumas tapo akivaizdesnis.

Pasikeitė gyvenimo būdas, smarkiai paspartėjo gyvenimo ritmas. Šiandien mokiniams reikia daugiau individualių, praktinių užduočių, daugiau mokslo sąsajų su realiu gyvenimu, aiškesnės mokymosi prasmės bei konkretesnių tikslų.

Kaip prie savo vaiko mokymosi motyvacijos skatinimo galėtų prisidėti tėvai? Pirmiausiai reikėtų suprasti, kas gi skatina vaiką gerai mokytis.

Skaityti daugiau

Data:2016-03-9