Tarptautinis projektas StarT


Šiais 2016-2017 mokslo metais mūsų mokykla įsijungė į Suomijos LUMA centro organizuojamą StarT projektą. Sudarėme dvi darbo grupes. Vienai grupei vadovavo Mokytojas A. Česnelis, kitai mokytojų komanda: L. Stancelienė, V. Černiaskienė, I. Mačiulaitienė, Ž. Stankutė, D. Kurmytė-Rubežė, L. Butkutė, R. Pundinas, R. Lavrinenkovienė.

Per fizikos pamokas aptarę atmosferos slėgio egzistavimą ir jo praktinį taikymą, mokyklos laboratorijoje  atlikome bandymus, kuriais įrodėme , kad atmosfera slegia. Namuose mokiniai gamino barometrus, kurių pagalba galėtų stebėti slėgio pakitimus: pažemėjimą arba padidėjimą ir taip nuspėti orų permainas.

7 savaites mokiniai pildė „ Jaunojo sinoptiko užrašus“, kur fiksavo temperatūrą, slėgio kitimą, vėjo kryptį, savijautą.

Geografijos pamokose įtvirtino žinias apie vėjus, sudarinėjo sinoptinius žemėlapius. Su mokytoja apsilankė metereologijos stotyje.

Biologijos pamokose aptarė atmosferos slėgio pasikeitimų įtaką gyviesiems organizmams. Technologijų pamokose gamino vėjarodes .

Dailės pamokose piešė vėtrunges ir vėjarodes.

Atlikti bandymus, eksperimentus sekėsi gerai, nes jie mokinius labai sudomino. Daugelį jų kartojo namuose, demonstravo savo šeimos nariams. Sunkiau sekėsi su duomenų rinkimu ir fiksavimu. Keli mokiniai taip ir liko nepildę užrašų. Tie patys mokiniai sunkiai įsijungė ir į kitų dalykų veiklas.

Įpusėjus projektui, kai dažnai buvo aptariami tyrimų rezultatai, orų stebėjimai ir nuspėjimai pagal pačių pagamintus prietaisus, aktyviau  įsijungė ir tie mokiniai, kurie pradžioje buvo nusiteikę labai skeptiškai, nenorėjo pildyti užrašų. Džiugu, kad ir tie mokiniai, kurie nelabai noriai dalyvavo projekte, aktyviai įsijungė į baigiamąjį projekto pristatymo renginį ir liko labai patenkinti.

Mokiniai išmoko bendradarbiauti, pasidalinti savo stebėjimais. Pasitardami, pasikonsultuodami su mokytojais ir tarpusavyje gamino vėjarodes., barometrus, piešė vėtrunges, pildė užrašus . Kai kurie mokiniai porose darė vėjarodes ir vėtrunges.Bendravo ir per skype , ir feisbuku, ir e. paštu. Kaip savo dienoraščiuose rašė daugelis mokinių labai pakeitė savo nuomonę apie projektą: jei pradžioje buvo nelabai patenkinti, tai pasibaigus jam, sakė, kad net liūdna, kad jis baigėsi, bet nutarė ir toliau stebėti slėgio kitimus ir numatyti orų permainas.

Mokiniai ir mokytojai geriau pažino vieni kitus, atskleidė dar nepastebėtas savybes, gebėjimus, pomėgius, įpročius. Mokiniai mokėsi daugiau informacijos ieškoti savarankiškai, pagilino anglų kalbos mokėjimą, ugdė kūrybiškumą. Numatė projekto praktinio pritaikymo galimybes.

Apie visas veiklas sukurti filmukai. 

Video. Jaunasis tyrėjas.


Video. Šventė 4-5 klasių mokiniams.


Mokytojo A. Česnelio vadovaujama grupė naudojosi visomis informacinių komunikacijų technologijomis ir palaikė ryšius su kitais bendraminčiais vietos, nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu. Mokymosi rezultatus siejo su mokymosi galimybėmis. Robotų programavimą integravo į mokomuosius dalykus. Sukūrė aktyvius mokymo ir mokymosi metodus robotikos pamokose.

Ateityje ketina suburti visas bendruomenes kartu, pristatant savo veiklas tiesioginio ryšio pagalba.

Komanda buvo kaip vienas kumštis, visi už vieną, vienas už visus. Komandoje vieni rinko informaciją, atliko praktines užduotis, kiti programavo robotus, juos valdė ar buvo atsakingi už roboto dizainą. Kita mokinių grupė dirbo su 3D spausdintuvu. Išmokome dirbti ir spręsti problemas kartu.

Video. Robotai.

Paieška

Naujienų prenumerata

Jūsų el paštas:


inzinerijaherbasherbas
Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija
Teisinė forma: biudžetinė įstaiga
Įstaigos kodas: 290443410 
Vadovas: Vytautas Dumčius, direktorius
Adresas: Baltijos pr. 53, LT-94125 Klaipėda
Tel/Fax: 8 46 345995
El. pašto adresas: mazvydas@mazvydas19.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre


facebook

Tinklalapio svečiai

Turime 2 svečius

Skydeliai



baneris
baneris

baneris
baneris
baneris
baneris